annadegroot.reismee.nl

Sydney

Hoi allemaal!

Ik ben inmiddels alweer 8 dagen in Sydney. Het is echt een hele mooie stad en er is hier heel veel te zien. Ik heb samen met 2 meiden van mijn groep(Tess en Maryse) de stad verkend. We zijn naar het Opera House geweest, de Harbour Bridge, we hebben locale markten bezocht en zijn naar Bondi Beach geweest, een beroemd strand hier in Sydney met heel veel surfers en leuke restaurantjes. Het hostel waar we in zitten zit midden in het centrum, bij Chinatown en centraal station, dus als we met het openbaar vervoer willen is alles mooi dichtbij! De mensen zijn heel behulpzaam en vriendelijk, dus als je de weg niet weet wil iedereen je wel helpen. Het is nog wel wennen dat de prijzen hier een stuk hoger liggen, een biertje in de kroeg was bijna €10!! Ook lopen en rijden de mensen hier links, dus je moet ook goed uitkijken.

Het is op dit moment nog einde winter/begin lente dus de temperaturen zijn nog niet heel hoog, rond de 21 graden elke dag, en we hebben zelfs al een dag gehad met 33 graden!

Ik ga samen met Tess en Maryse verder reizen naar Coffs Harbour, een havenstadje 6 uren boven Sydney. We hebben hier een werkhostel geboekt voor minimaal een week en dat hostel zet ons op een lijst voor een boerderij waar we fruit willen gaan plukken voor een paar weken.

x Anna


Reacties

Reacties

Papa

Leuk om iedere week even een update te lezen Anna. Ik hoop dat je na de grote stad met alle voorzieningen, kan wennen aan een paar weken op een boerderij. Veel plezier verderop langs de oostkust en hoop dat je daar weer leuke mensen leert kennen.
xxx Pappie

opa en oma

wij zij blij dat je geniet en het naar je zin hebt.
Die grote blauwe vlakken op je foto's hebben wij al een tijd niet meer gezien. Mooie foto's trouwens.
Heel veel plezier en goeie reis. Groeten opa en oma.

Axel

Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt! Jeetje wat een hoge prijzen voor een biertje. Veel succes in het werkhostel.

x Axel

Gerda

Hoi Anna!
Super leuk zeg die verhalen. Toevallig hebben opa en ik net appels en peren geplukt, dus wij weten hoe het moet! Ha ha.
Nou meid veel plezier he.
Groetjes

Jildou

Wat leeuuuk allemaal, ook om te lezen, mis je heel erg :( maar voor je het weet ben je er weer ♡
Ik hoor wel weer van je

Xxxxxxxxx jil

Gerda

Hoi meid!
Leuk om weer iets van je te horen! Je schreef je had het wel gezien daar, 3 dagen bessen plukken. Maar nu ga jij dus weer verder, ik ben benieuwd wat je straks weer beleefd! Vandaag is je kleine nicht Hilde jarig. Ook hier gaat alles gewoon door!
Ik ben benieuwd naar je volgende belevenis! Geniet he Anna! Groetjes vanuit Harlingen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!