annadegroot.reismee.nl

Farmwork Coffs Harbour

Hallo,

Zondag 17 september kwamen we aan in Coffs Harbour na een busrit van 6 uren. Het was nog best een stuk lopen naar ons hostel die gelukkig wel aan het strand ligt. :) De kamer was super vies, en er was maar 1 wc en 1 douche in de kamer... Bij het hostel zit een bar en een restaurant waar je elke avond voor $7,50 kan eten en een paar keer per week komt er een band of wordt de bar omgetoverd tot een dansvloer met een dj. Meteen naast onze kamer is een pad die uitkomt op het strand, dat kwam wel goed van pas want het is elke dag rond de 25 graden. In Coffs Harbour zelf is niet veel te beleven, er is wel een shoppingcentre maar kleren kopen is niet een heel goed idee aangezien ik niet veel ruimte in mn backpack meer heb!Ook is daar een grote supermarkt waar we elke dag even boodschappen halen.

Maandagochtend om 7 uur werden we opgehaald in een busje door de baas van de berries boerderij waar we die dag begonnen met werken. Het was ongeveer 20 minuten rijden naar de boerderij. We moesten werken tot 4 uur en hadden een half uur pauze om te eten. Het werk zelf is niet zwaar, maar het was wel super heet want we stonden de hele dag in de brandende zon. Ik heb het werken 3 dagen volgehouden en toen was ik er eigenlijk al klaar mee. Het verdiende niet super goed en de baas was heel onduidelijk over ons loon. Je kreeg per emmer betaald maar het vullen van de emmer duurde ook nog super lang.

Het is nu vrijdagavond en vanavond gaan we stappen in een hotel in de stad. Daar is een bar en die wordt in de avond een club. Morgen is mijn laatste dag met Tess en Maryse want zij gaan nog een week hier werken. Het wordt 30 graden dus waarschijnlijk belanden we morgen op het strand. Morgenavond is er hier in het hostel een neofeest en komt er een dj dus daar gaan we heen!

Zondagochtend neem ik de ochtendbus richting Byron Bay en daar blijf ik minimaal 6 dagen.

Liefs Anna

Axel

Leuk verhaal Ann!
Liefs Axel

Opa

Leuk allemaal. Mooie foto's.
Geniet maar .Veel plezier
Opa Oma

Margo de Schiffart

Wat leuk om die verhalen van jou te lezen! Wat een belevenis! Heel veel plezier! Groetjes van de Fam de Schiffart!