annadegroot.reismee.nl

Backpacken

Hallo allemaal,

5 September reis ik voor 4 maanden en 2 weken naar Australië. Ik ga daar werken en backpacken om zo meer van de wereld te zien. Ik vertrek met een Nederlandse groep vanaf Amsterdam. We hebben een overstap op Dubai en gaan daarna door naar Singapore waar we een nacht blijven slapen en een tour door de stad krijgen. Daarna gaan we verder naar Sydney waar ik werk ga zoeken en de stad ga verkennen met mijn andere reisgenoten.

In de periode dat ik in Australië ben is het er zomer en kan het er erg warm worden. In de Outback kan het zelfs rond de 45 graden worden! Australië is erg divers dus ik hoop zo veel mogelijk te kunnen zien van het land.

Ik heb er enorm veel zin in en ik wil jullie graag via deze blog op de hoogte houden van mijn avontuur.

X Anna






Reacties

Reacties

Janette ijbema

Maak er een mooie tijd van Anna
Geniet ervan

Jelly

Hey Anna
Je hebt hard gewerkt om deze reis te kunnen maken. Het wordt vast geweldig!
Geniet ervan.
Groetjes Jelly

Diana Duinstra

Heel veel succes en plezier Anna ! Een hele belevenis ! Geniet ervan !
Gr Diana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!