annadegroot.reismee.nl

Singapore

Hoi!

Dinsdagavond 5 september vloog ik met mijn reisgroepje vanaf Schiphol naar Dubai waar we een overstap hadden naar Singapore. De reis was erg lang en vermoeiend, dus eenmaal in Singapore aangekomen hebben we nog wat gegeten naast het hotel waar we verbleven en toen lekker gaan slapen.

Woensdag kregen we een stadstour door Singapore en we hadden een gids die ons veel vertelde en liet zien, dat was erg leuk. We zijn naar Marina Bay geweest, hebben markten bezocht en tempels bekeken. Het is echt een hele mooie stad, super schoon en heel luxe allemaal. In de middag zijn we bij het zwembad gaan liggen want het was super warm, 35 graden!! Rond 9 uur in de avond werden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht want we gingen eindelijk naar Sydney!! Super lange reis maar vrijdagochtend kwamen we eindelijk aan in Sydney. We zijn met een shuttle busje naar het verblijf gebracht en toen lekker uitgerust want we hadden een enorme Jetlag! In de avond zijn we naar verschillende pubs en clubs geweest en de drankjes werden door onze organisatie betaald dus dat was heel leuk ;)

X Anna

Diana

Hoi Anna, wat een belevenis! En wat heb je het prachtig mooi omschreven.
Heel veel plezier daar in Australië !

Papa

Mooie belevenis Anna, geniet er van. Zet je er ook nog een paar foto's bij?

Daphne

Joh de heenreis is al een wereldreis op zich! Wat zul je de komende maanden een ervaringen opdoen! Geniet met volle teugen!!! Leuk om te lezen dit!

Willie

Volgens mij komt het helemaal goed met jou, fijn dat je goed bent aangekomen. Nu maar lekker genieten. Groetjes van de Nieuwenburgjes